domingo, 24 de agosto de 2014

(A GUARDA) "PROMESA" por Joaquín Saul, libro Festas do Monte, 1956

PROMESA

                                                                                                                                             A mis queridos compueblanos,
                                                                                                                                             Con afecto sincero.

                                                           S-este ano gerra non hai
e se morre a miña sogra
e o premio gordo me cai;

Si chego a vendela ben
unha casa qu-herdei
con joteiras mais de cen;

Si me poden ser sacadas
as tres muelas que, fai tempo
ando con elas picadas;

Si comprar logro uns antollos
pr-a poder mirar as mozas
ben miradas, con catro ollos;

Si c-o ungüento que merquei
outra vez me sale pelo
como qu-eu, mozo, peinei;

Si encontro a quen lle deixar
este reuma, que me ten
de unha perna a coxear;

Si o médeco qu-ei de ir ver
Me corta un hipo que teño
Que non me deixa comer;

Si eu realizo as miñas ganas
de qu-os oídos me soplen
pr-a poder oír as campanas...

Entón, e non mais que entón,
no Monte de Santa Trega
hei de estar pr-a gran función;

Anque, pr-a non faltar n-ela,
teña que ir sólo, remando
metido n-unha gamela...

                        Puerto Rico, 1956

                                                                                              Joaquín Saúl
Publicado no libro das Festas do Monte de 1956

No hay comentarios:

Publicar un comentario